016-381 2508

Thursday 10 November 2016

Kesan 3 minggu amalkan BBplus Collagen

Assalamualaikum....

Sebelum Sha cerita..Sha nak intro sikit pasal BBplus collagen.

Apa itu BBplus Collagen?
Collagen berasaskan ikan serta mengandungi serat epal untuk membantu kulit menjadi lebih cantik dan awet muda.

Sedap ke rasa BBplus Collagen?
Sedap rasa macam ribena je, tak hanyir langsung.

Berapa kali kena minum BBplus Collagen?
1 kali sehari, sebelum tidur atau sebelum breakfast.

Keberkesanan BBplus Collagen?
Kesan boleh dirasai antara 3-14 hari. Tapi untuk kesan ketara amalkan 3-4 kotak. 1 hari minum 1 sachet. Tapi kalau nak kesan yang lebih cepat, let say korang ada event yang nak bagi muka glowing, nak kurangkan eyebacks & dark circles, serta nak lebih tenaga boleh minum 2 sachet. :-)



Hari-hari ada je yang order ni. Hari-hari ada je whatsapp yang masuk tentang BBplus Collagen ni. Hebatnya permintaan. Walaupun terdapat banyak collagen di pasaran, tapi BBplus Collagen tetap mendapat permintaan yang tinggi dan menjadi pilihan ramai.

So Sha pun nak jugak tahu best sangat ke? Sha pun amik sekotak untuk Sha. Sedar tak sedar dah 3 minggu dah Sha amalkan BBplus Collagen ni. Sha bukan jenis yang suka selfie. Bila amik gambar selfie, mesti ada je yang tak kena. Eyebacks laa, dark circles laa, nampak muka pucat, tak bermaya, sembap dan macam-macam lagi. Jadi Sha avoid untuk amik selfie. But last weekend, sambil tunggu customer bukak pintu, Sha selfie dgn anak kedua Sha, si Afeef bam bam. Sekali je amik gambar, bila tengok, puas hati. Bila fikir balik, dengan tidur lambat, tidur tak lena sebab setiap 2 jam ada yang mintak susu, tp muka nampak fresh je..mungkin sebab makan BBplus Collagen.

Lagi satu yang Sha perasan, rambut gugur dah makin kurang. Yerla, Sha baru lepas bersalin anak kedua. Sejak lepas bersalin, rambut gugur banyak sangat sampai rasa nak potong rambut pendek macam lelaki. Rimas dan malu dengan encik suami sebab merata-rata rambut Sha. Sikat rambut mmg kena sikat dalam toilet je. Sebab sekali sikat, dah secekak. Masa basuh rambut tak payah cakap la. Tapi sejak minum BBplus Collagen ni, macam dah berkurang. Nampak macam banyak sebab rambut Sha panjang, bila kira alahai, 5 helai je rupanya. Seronok sangat! Tak jadi potong rambut pendek macam lelaki..hehe


Okay, Sha nak kongsi sikit lagi pasal BBplus Collagen dengan semua. Kenapa ramai sangat yang sukakan BB Plus Collagen ni?

1. Semula jadi. Tak membahayakan kesihatan. Bahan-bahan yang terkandung dalam BBplus Collagen semuanya semula jadi dan bermutu tinggi. Jadi, tak perlu risau tentang kesan sampingan. Cuma perlu risau kesan bila kulit jadi semakin halus, macam kulit baby!

2. Awet muda. Kesan ketara ialah awet muda pada kulit, bukan saja kulit muka tetapi seluruh badan termasuklah kulit kepala dan kulit kaki! Kulit kita mengalami proses penuaan apabila usia semakin meningkat. Tapi, berita gembira untuk semua, dengan BBplus Collagen, pori-pori kulit mengecil, dan kulit semakin berseri dan lembap. Selain itu, kulit menjadi anjal dan tegang.


3. Badan rasa cergas. Khasiat daripada kolagen serta bahan-bahan yang terdapat dalam BBplus Collagen boleh membuatkan badan terasa ringan. Sakit-sakit sendi dan lutut juga boleh diatasi. Ini kerana kolagen merupakan bahan utama dalam sendi rawan, ia berfungsi sebagai kusyen untuk mengurangkan bebanan terhadap struktur badan.

4. Sembelit juga boleh hilang. Ini kerana serat epal membantu untuk melawaskan sistem usus. Jadi, tiada lagi masalah sembelit dengan mengamalkan BBplus Collagen. Tak perlu lagi takut untuk membuang air besar.

5. Selamat untuk ibu mengandung dan ibu yang menyusu. Bagi ibu yang mengandung, BBplus Collagen ni sesuai untuk mengelakkan muka kusam serta kulit kering sepanjang hamil. Selain itu, pinggang serta sendi badan kurang lenguh hingga ke hujung proses kehamilan. Bagi ibu yang baru lepas bersalin pula, BBplus Collagen sesuai untuk menghilangkan kesan hitam-hitam pada leher, ketiak, lutut, siku serta celah badan lain akibat perubahan hormon.

6. Tanpa gula. Walaupun tanpa gula, akan tetapi ianya sedap di minum. Masam-masam manis gitu, seperti rasa air ribena. Jadi sesiapa yang ada masalah kencing manis tidak perlu risau untuk cuba.

7.  Kesan 3R (Repair-Rebuilt-Renew) terbukti.


Bagi Sha sendiri, sebagai pengguna BBplus Collagen, memang puas hati sangat dengan kesan yang diperolehi. Kolagen ni bertindak dari dalam. Macam-macam BBplus Collagen ni boleh buat. Yang paling best, bukan Sha sendiri je yang rasa, tapi orang sekeliling pun nampak perubahan Sha dengan BBplus Collagen ni.

Jom share rasa gembira Sha ni. Bukan sakit pun, takde kena cucuk sana sini. Tapi boleh cantik, awet muda, glowing, free from..

P/S: Bukan untuk perempuan sahaja. Lelaki pun boleh minum. Suami boleh belikan untuk isteri dan isteri boleh belikan untuk suami tersayang. Supaya masing-masing dapat manfaat daripada BBplus Collagen.

+6016-3812608 SHA

FB: shareefah naweerah
IG: shareefah_naweerah





No comments:

Post a Comment

Name:

Email Address:

New Year New Spirit New Resolution

Happy New Year everyone!! :) Tahun baru, ada yang buat azam baru. Ada yang sambung azam tahun2 sebelum ni. Sebab azam yang sebelum ni bel...