016-381 2508

Sunday 25 December 2016

Premium Beautiful Year End Sale ( YES ) Promotion

Assalamualaikum....

Just nak share dengan you all semua, Sha nak buat PROMO untuk Premium Beautiful sempena hujung tahun ni..nak tak?? Mesti la nak kan?? Malaysia ada Year End Sale, Sha pun nak buat Year End Sale jugaklah. Siapa yang tak suka sale kan? Sha nak bagi korang semua pakai Premium Beautiful dengan harga yang special.

Valid until 31 DECEMBER 2016 for cash & credit card purchase ONLY

YES, 7 days only. Why so short? Because Premium Beautiful is so EXCLUSIVE!

Seperti yang korang semua tahu, eh? Ke ada yang masih tak tau? Bagi pembelian secara full cash (lump sum) atau pun menggunakan kad kredit, harga Premium Beautiful corset 2016 adalah seperti berikut: 

PREMIUM BEAUTIFUL CLASSIC
dari RM2,150 - RM2,350

PREMIUM BEAUTIFUL ELEGANCE
dari RM2,470 - RM2,800



Khas untuk anda yang dah lamaaa teringin nak pakai korset Premium Beautiful, yezzzaaaa! Inilah masa yang dinanti-nantikan. 

                      Discount RM150 utk 1 set atau RM400 utk 2 set!

Tujuan pakai Premium Beautiful korset ini mestilah untuk KECANTIKAN & KESIHATAN . Korang semua nak body yang cantik kan??? Selain tuuu, untuk tatapan diri sendiri (bagi yang belum kahwin) atau untuk tatapan suami tersayang (bagi yang dah berkahwin).

SHAREEFAH NAWEERAH
Shanaweerah.blogspot.com
Whatsapp/SMS: +6016-3812508
FB: shareefah naweerah
IG: shareefah_naweerah

Kalau konsistent pakai korset Premium Beautiful ni, walaupun dah bersalin 4 kali badan boleh maintain macam anak dara tauuuu!! Tak kira la bersalin secara normal atau operate!! So, tak perlu sedih kalau terpaksa operate lepas ni okay!! Janji baby and mommy sihat.. Premium Beautiful ni memang sesuai sangat dipakai masa pantang, tak kira la bersalin normal atau caesar. Untuk yang nak pakai Premium Beautiful dalam pantang, boleh call Sha secepat mungkin and lock this special price because Sha ada special gift for all of you yang baru lepas bersalin. The special gift worth RM100 which is Jamu Maharani or known as Herba Maharani.



Let say bila you all dah bersalin nanti tak muat pulak nak pakai set Premium Beautiful yang korang dah beli, jangan risau, sebarang pertukaran size masih boleh dilakukan! At least you all berpeluang mendapatkan set you all dengan harga dan diskaun special ni!

Kalau beli 2 set Premium Beautiful sekaligus, memang boleh dapat diskaun sebanyak RM400! So bolehlah you all share dengan adik beradik atau kawan-kawan untuk beli sama-sama atau pun beli 2 set untuk diri sendiri buat tukar-tukar pakai setiap hari! Nak lagi best?? Contact Sha untuk dapatkan second piece half price sementara stok masih ada.



SHAREEFAH NAWEERAH
Shanaweerah.blogspot.com
Whatsapp/SMS: +6016-3812508
FB: shareefah naweerah
IG: shareefah_naweerah

SIAPA YANG SESUAI MENGGUNAKAN PREMIUM BEAUTIFUL KORSET?
  1. KURUS: semestinya anda yang nak kurus dan nak bentuk badan yang menarik! untuk yang kurus tu, anda boleh dapatkan curves yang anda idam-idamkan dan naikkan aset-aset anda ( Premium Beautiful Expert macam Sha akan ajarkan macam mana nak upkan aset tu! secara natural je tauu), dan yang agak chubby atau overweight pulak, Premium Beautiful ni memang boleh membantu untuk mengawal kuantiti makanan harian kita dan juga memampatkan lemak di badan kita ke tempat yang sepatutnya
  2. TULANG BELAKANG:untuk yang ada masalah berkaitan tulang belakang - seperti slip disc, lenguh-lenguh, bongkok, sakit belakang kesan bersalin dan mengambil epidural, scoliosis ; Premium Beautiful corset ni membantu untuk menyokong tulang belakang anda, tanpa mengunakan "brace" yang tidak praktikal dan kurang selesa tu. Malah, boleh membantu untuk memperbetulkan postur badan anda!
  3. BERPANTANG:Set berpantang dan bersalin alternatif - terutamanya untuk ibu-ibu yang bakal berpantang sendiri dan tiada masa untuk menggunakan bengkung lilit tradisional. Premium Beatiuful dapat membantu ibu-ibu untuk mendapatkan kembali bentuk badan mereka dan membantu untuk membersihkan darah kotor dari dalam rahim dan menaikkan kembali peranakan kita. Dan ibu-ibu masih boleh pakai set Premium Beautiful walaupun selepas pantang!
  4. MASALAH RAHIM: Ramai yang telah mendapat kesan positif untuk masalah dalaman seperti senggugut, cyst, keputihan, susah untuk mendapatkan anak dan lain-lain selepas pemakaian Premium Beautiful secara konsisten. InshaAllah, alternatif yang baik untuk menjaga aset dalaman anda
  5. NAK KAHWIN: pasti para pengantin inginkan bentuk badan yang tiada berlipat-lipat, serta postur yang cantik di hari bahagia mereka! memang Premium Beautiful menjadi pilihan kebanyakkan bakal-bakal raja sehari di luar sana! Sebab ianya selesa, material stretchy, dan tak mencucuk. 

SHAREEFAH NAWEERAH
Shanaweerah.blogspot.com
Whatsapp/SMS: +6016-3812508
FB: shareefah naweerah
IG: shareefah_naweerah

TAK ADA BANYAK CASH OR DUIT DALAM BANK SEKARANG?? SHA ADA BEBERAPA SLOT AVAILABLE UNTUK PREMIUM BEAUTIFUL ANSURAN

Selalunya untuk pembayaran secara Premium Beautiful ansuran Sha akan ambil deposit RM500, dan bayaran bulanan RM200 sehingga habis total amount. Tetapi, range harga untuk ansuran ada sedikit berbeza yer..Jom tengok kat bawah ni!!

Range harga untuk 1 full set (3 keping) Premium Beautiful Classic 
(Hitam) ialah RM2,600-RM2,800. 

Range harga untuk 1 full set (3 keping) Premium Beautiful Elegence (Grey) ialah RM3,000-RM3,300.

Masih tak pasti? Tak apa, boleh call untuk set appointment fitting for FREE, Sha boleh consult and discuss for FREE with you all bahagian mana untuk korang patut beli dulu ikut kesesuaian masalah dan bajet korang. Alaaaa, you all tak payah bayar punnnn untuk consultation and discussion. Sampai you all decide and confirm nak beli. Usually dalam 30minit je, tak lama, masa lunch time you all pun boleh!!


SHAREEFAH NAWEERAH
Shanaweerah.blogspot.com
Whatsapp/SMS: +6016-3812508
FB: shareefah naweerah
IG: shareefah_naweerah



No comments:

Post a Comment

Name:

Email Address:

New Year New Spirit New Resolution

Happy New Year everyone!! :) Tahun baru, ada yang buat azam baru. Ada yang sambung azam tahun2 sebelum ni. Sebab azam yang sebelum ni bel...