016-381 2508

Friday 16 December 2016

Untung join bisnes dengan PBAngels

Assalamualaikum....

Untung, untung..apa yang untung? Untung sangat Sha rasa sejak join bisnes dengan PBAngels..Mesti korang nak tau kenapa kan?

Every morning bila tengok FB, Whatsapp dan Telegram ada je ayat2 motivasi, ayat2 yang menaikkan semangat from direct mentor or mentor-mentor lain or team mate PBAngels..ye la kita ni kan manusia, mood swing ialah perkara biasa untuk semua..feeling kita kadang up kadang down..kita sebagai manusia perlu sentiasa perlu diingatkan..

Inilah kebaikan buat bisnes bermentor dengan PBAngels..
♥bila time sedih, dah buat tapi tak menjadi, memang Sha akan rujuk mentor..mentor akan bg idea & ayat2 yang membina..terus hilang sedih & semangat terus datang untuk buat lagi sampai jadi..
♥mentor akan coach kita buat sampai dapat..sebab apa mentor PBAngels boleh coach kita? Sebab diorg pun pernah lalui apa yg kita lalui..
♥bukan je pasal bisnes, pasal life, anak2 dan segala benda pun boleh share dengan mentor..mentor Sha memang akan bantu..kalau tak dapat tolong buat apa-apa, dapat tolong dengar pun dah kira baik..mendengar pun membantu jugak tau! ;-)
♥dengan PBAngels Sha rasa macam ada sebuah keluarga yang besar..yang sentiasa support in every single thing Sha buat..sebab sometimes kita cerita kat orang sekeliling kita, tapi diorg tak faham..PBAngels lain, sebabnya most of us go through about the same thing
♥afterall, between us PBAngels, we are friends, masing-masing sentiasa tolong-menolong





Dengan PBAngels senang je syaratnya..kena ada internet, fon/tab/laptop/computer..then copy & paste je cara mentor..ikut langkah-langkah yang mentor dah sediakan..sebab lain orang lain cara..yerla, mana nak sama cara orang buat fulltime & part time, ye tak? Orang single dan mak budak pun lain cara, sebab komitmen lain..follow mentor 500%..percaya je cakap mentor..

Bukan susah nak senang..dan bukan senang nak senang..buat bisnes memang akan ada pasang surut..kita kena sentiasa usaha, doa & tawakkal..mengadu pun pada Allah dan orang-orang yang boleh up kan semangat..salah orang kita mengadu, makin down la rasa..tu la penting ada mentor..mentor-mentor dalam PBAngels ialah orang yang pernah makan garam sebelum kita para beginners ni..yang penting mula lah! Seterusnya mereka akan guide!



Terima kasih mentor-mentor PBAngels yang sentiasa bersama dalam susah & senang.. DSM Olin Safura, CDM Ismalina Ishak dan CDM Izyan Liyana..memang untung join bisnes dengan PBAngels..

PBAngels
♡ MENTOR sentiasa bersama
♡ ILMU sentiasa free
♡ PRODUK sentiasa terbaik
♡ SHARE segala perkara
♡ UKHWAH terjalin macam saudara

Eh, macam mana nak join bisnes bersama PBAngels?? Whatsapp Sha +6016-3812508. Sha akan guide korang..steps by steps Sha akan bagitau..

Korang boleh add Sha and follow Sha jugak dekat Facebook and Instagram..Boleh tengok sendiri macam mana saling membantu kami dalam PBAngels!

FB: Shareefah Naweerah
IG: Shareefah_Naweerah

Nak tanya-tanya atau borak-borak boleh je..This is my number +6016-3812508..Let say you all nak jumpa, pun boleh..Sha tak charge apa-apa pun..i would love to help those who need helps..so jangan segan-segan untuk contact Sha yer!


No comments:

Post a Comment

Name:

Email Address:

New Year New Spirit New Resolution

Happy New Year everyone!! :) Tahun baru, ada yang buat azam baru. Ada yang sambung azam tahun2 sebelum ni. Sebab azam yang sebelum ni bel...