016-381 2508

Tuesday 4 April 2017

Kelebihan Premium Beautiful Bra

Assalamualaikum....

Mesti ramai tertanya-tanya, dalam banyak-banyak bra kenapa perlu pilih bra Premium Beautiful kannn??

Premium Beautiful menjadi pilihan hati Sha sebab ada banyak kelebihan yang ada pada Bra PB.


Antara kelebihan Bra Premium Beautiful termasuklah:-


1. Membentuk payudara supaya lebih anjal 

Terutamanya selepas bersalin dan menyusu, ramaiii yang menghadapi masalah niii. Sebab bila susu dah tak adaaaa, masalah utama ibu-ibu adalah breast kendur dan kecut. Dengan kata lain, tak anjal lagi macam anak dara laaaa. Bila dah kendurrrr, rasa tak konfident dengan diri sendiri pun meluap-luap. Pakai bra macam salah size kannn. Macam pakai bra orang lain pun adaaa. Hahaha 

Selain tuuuu, rasa malu dengan suami, sebab kita punya aset dah tak secantik dan sehebat dulu. Suami pun dah tak tergoda tengok! Hati-hati yaaa. Aseet yang ada boleh repair dengan Premium Beautiful Bra jangan tangguh lahhh, cepat-cepat pulihkannn.


2. Boleh menghalang pembiakan sel kanser

Dalam cup bra Premium Beautiful niiii pulak, telah disuntik chitosan yang mampu mencegah cancer. Memandangkan cancer payudara ni semakin banyak berlaku dan paling digeruniiii, kerana melibatkan mahkota wanita, maka haruslah kita membuat sesuatu supaya dapat mengelakkan diri daripadanya. 

Hanya orang yang pernah melaluinya sahaja tau betapa sakit dan seksanya menanggung cancer payudara. Kesakitan dia masya-Allah, sangat dasyattt. Bila dah sakit, susah nak dapat balik kesihatan seperti sediakala. Ada yang terpaksa potong aset dan mahkota tercinta sebab kanser payudara ni tauuu! Ngeri okay! Nasibbb dah pakai Premium Beautiful Bra. Boleh tarik nafas legaaaa!


3. Tali yang tebal
Yang bestnyaaaa pasal tali bra Premium Beautiful niii, ia tak mudah longgar. Atau berkedut-kedut bila dah mengembang macam kelim karipap. Atau bergulung-gulung yang akan menyucuk bahagian bahu dan belakang badan kitaaa. Tali tebal pada PB bra niii akan duduk statik di bahu kita memandangkan belakang bra tu berbentuk deep U, insya-Allah.



Disamping tuuu, tali yang tebal boleh menyokong payudara yang besar serta menyokong badan dan tulang belakang. So, walaupun kita just pakai Bra Premium Beautiful, badan kita automatik jadi lebih tegak, tak ada bongkok-bongkok dahhhh sebab berat ditanggung oleh tali Bra Premium Beautiful yang tebal.


4. Disokong oleh tetulang rawan

Tetulang rawan yang ada di bahagian Long Bra Premium Beautiful ni fungsinya utk mengelakkan lemak kita yang sepatutnya ada di belakang ke depan, dan yang dari depan ke belakang. Macam separator lahhh senang cakap. Jadinyaaa, lemak kita tu akan duduk tempat masing-masing. Tak ada lahh muffin top dan spare tyre dah nantiii.


5. Rekabentuk uni 3 dimensi cup berbentuk piramid

Biasanyaa, bra berbentuk bulat kan kat bahagian depan. Tapi Premium Beautiful Bra ni, takkkk! Tujuannya adalah untuk elakkan tekanan pada puting aset kitaaaa. Ye lah kannn, puting kalau ditekan memang lah warnanya akan jadi lebam atau gelap dan ia menunjukkan perjalanan darah yang tak lancarrr. 

Kesannya cup bra Premium Beautiful berbentuk piramid ni kannn, akan menyebabkan puting kita tu cerah kembali, macam zaman kanak-kanak dan muda remaja sebab pengudaraan baik serta darah lancarrr dari semua arah. Aset kita akan terbentuk lebih baik dan cantik.




6. FIR (Far Infrared Rays) penuh di kawasan berenda

Korang tau takkkk, kawasan yang berenda cantik tu adalah area paling banyak FIR? Cuba tengok betul-betul area mana renda tuuu. Yezzzaaaa, bahagian depan payudara dan perut you all kan?? Fungsi FIR dalam bra Premium Beautiful niii ialah untuk membantu melancarkan darah dan elakkan cancer. 

Kawasan renda ni meliputi kawasan cup dan perut sebabnyaaa lemak banyak kat area tuuu. Lelemak tu merupakan lemak yang tepu yang susah nak pecah. Tapiiii, kalau tak pakai Premium Beautiful Korset ni, lagiiii lah tak kurang-kurang lemak, malah bertambahhhh!! Tu yang baju, seluar, kain semua dah tak muat dahhh! 


7. Bra lain dah tak perlu

Disebabkan nama dia ialah bra Premium Beautiful, maka, bra lain memang lahhh tak perlu. Tak pernah orang buat lagi, pakai 2 bra at the same time. 

Lagipunnn Premium Beautiful bra nii panjangggg. Cover sampai ke perut, maka tak perlu lagi pakai bra lain dahh. Cukup sekadar bra ni saja. Bra PB ni kannn, lebih kemas, kejap dan tak mudah rosak atau berubah struktur. Kualiti sangat bagus. Kalau rosak pun boleh hantar repair for FREE.

Bagi yang dah ada bra Premium Beautiful, nak hantar repair, boleh lahhh contact Sha. Sha sudi bantu you all walaupun you all tak beli dengan Sha dulu.


8. Fabrik yang nipis dan streachable

Fabrik Bra Premium Beautiful ni kann, diperbuat daripada jenis akwatek dan akwadyne. Fabrik tak panas bila pakai. Paling best, sejuk bila panas, suam bila sejuk. Boleh jadi aircond bila panas, dan heater bila sejuk. Giiiituuuu! Tak melekit dan tak gatal. Plus anti bau, anti fungus, anti bakteria. 

Walaupun pakai sehari suntuk, kerja bawah matahari, peluh membasahi korset, tapiiii kannnn, cepat jer korset Premium Beautiful ni kering. Sangat selesa dipakai walaupun pakai sambil buat kerja rumah. Tak keras pun tetulang dia. Paling penting tak ketat melampau. Dan tak longgar sangat.

Sebab tuuu laaah, penting sangattt, untuk kami Premium Beautiful Expert ukur you all sebelum bagi saiz yang sesuai. Kadang-kadang tu dah bagi saiz based on ukuran, tapi bila pakai, longgar bahagian A, ketat bahagian Z. That's why fitting ni penting. Tak perlu lahh nak malu-malu. Kami hanya nak bantu! 😉


FOR FREE FITTING AND CONSULTATION

CONTACT SHA 016-3812508

FOLLOW MY FB: SHAREEFAH NAWEERAH

FOLLOW MY IG: SHAREEFAH_NAAWEERAH


No comments:

Post a Comment

Name:

Email Address:

New Year New Spirit New Resolution

Happy New Year everyone!! :) Tahun baru, ada yang buat azam baru. Ada yang sambung azam tahun2 sebelum ni. Sebab azam yang sebelum ni bel...